suzanne: Tohle a různé další chyby se u různých účtů objevují pořád.
Někdy to trvá déle a někdy třeba jen pár dnů nebo hodin.
Navíc mám pocit, že jsou čím dál tím častější výpadky ICQ serverů.
Proto jsem psal, že by bylo dobré mít v záloze Jabber účet pro případ výpadku sítě.
Při posledním velkém výpadku spadl server s databází uživatelů a několik stovek nebo možná i tisíc účtů se jim vůbec nepodařilo obnovit.
Zřejmě neměli aktuální zálohu nebo vůbec data nezálohovali.
Řekl bych, že se AOL čím dál tím míň vyplácí tuhle síť provozovat a nechce do ní investovat tolik peněz.
Od té doby co firma AOL koupila ICQ a s funkcemi v oficiálním klientovi se začala zaměřovat na náctileté, tak se v těch pár zemích, kde se ICQ používá, začali uživatelé rozhlížet po alternativách, protože jim většina funkcí začala vadit a ty užitečné byly odstraněny.
Momentálně docela drasticky zasáhli proti alternativním klientům v bývalém sovětském bloku, protože tam přeplácané oficiální klienty používá jen málokdo a vydali pro ruský trh docela pěkného nového odlehčeného klienta
ICQ 1.0 Lite.
Stejně si ale nejspíš většina jeho uživatelů odstraní reklamu a paradoxně tam poslední dobou
kvůli represím prudce stoupá obliba Jabberu.